Wat zijn de betalingsmethodes?

De betalingen op onze website zijn ondergebracht bij Mollie. Dit bedrijf heeft een breed scala aan betrouwbare betalingsmethoden. Daarnaast is Mollie een gerenommeerde partner in het doen van online betalingen via webshops. Dit zijn de meest bekende betalingsmethoden die wij beschikbaar stellen:

  • iDeal
  • Bancontact
  • Creditcard Mastercard / Visa
Is het veilig om met Creditcard, Bancontact of iDeal aan On Crystal Wings te betalen?

Ja, de betalingen aan On Crystal Wings worden verzorgd door Mollie. Zij verzorgen ook de betalingen van verschillende grote webshops. Zij waarborgen dat je transactie beveiligd wordt uitgevoerd. Zodra de betaling binnen is, wordt de bestelling zo vlug mogelijk door On Crystal Wings verwerkt  en geldt de gewone levertijd. Mocht je nog vragen hebben over de beveiliging van Mollie, kijk dan op www.mollie.com

Waarom staat er als begunstigde Mollie op mijn bankafschrift

Alle internetbetalingen zijn ondergebracht bij Mollie. Zo zijn we er zeker van dat we meerdere betalingsopties en veiligheid kunnen bieden. Jouw betaling zal worden verricht aan Mollie, die de betalingen verzamelt voor ons en deze vervolgens aan ons overmaakt. Dat is de reden dat jij op jouw bankafschrift Mollie ziet staan. 

Is het mogelijk om een handmatige overschijving uit te voeren via mijn bank?

Het is niet mogelijk om een handmatige overschrijving te doen. De reden hiervoor is dat wij verkiezen voor een online afrekening via Mollie. Dit heeft als voordeel dat wij jouw bestelde producten sneller kunnen verwerken in ons bestelproces, en ze ook vlugger naar jouw thuisadres kunnen opsturen.

Verzenden jullie internationaal?

Ja, wij verzenden internationaal. Voorlopig is dit enkel in België en Nederland.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn order ontvang?

Als je een aankoop online plaatst, streven wij ernaar om het zo snel mogelijk bij jouw thuis af te leveren. Alle bestellingen die voor 14.00 uur geplaatst en betaald zijn, versturen wij nog dezelfde dag. Tel hierbij de levertijd van het postorder bedrijf op, en je bestelling komt maximaal na twee of drie dagen aan.

Ik wil een bestelling snel ontvangen. Wat moet ik doen?

Bij betaling met bijvoorbeeld iDEAL, MasterCard en Visa kan je bestelling in ieder geval diezelfde (werk)dag (voor 14:00 besteld), dan wel de volgende (werk)dag gegarandeerd verzonden worden.

Kan ik mijn bestelling naar 2 adressen laten toekomen?

Nee, wij kunnen niet 1 bestelling aan twee adressen leveren. Wij raden jou aan om aparte bestellingen te plaatsen voor twee aparte afleveradressen. Je kan wel een leveradres hebben en een factuuradres. Maar dit voor slechts 1 bestelling.

Kan ik mijn aankoop ruilen of retourneren?

Niet tevreden? Geen probleem! Je mag de gekochte producten binnen 14 dagen na leveringsdatum retourneren. Meer informatie kan je terugvinden in onze algemene voorwaarden.

Kan ik mijn aankoop te allen tijde ruilen of retourneren?

Als je niet tevreden bent met jouw aankoop, mag je de gekochte items binnen 14 dagen na leveringsdatum ruilen of retourneren. Na deze periode wordt de aankoop als definitief beschouwd. Meer informatie kan je terug vinden in onze algemene voorwaarden.

Hoe lang duurt het tot dat mijn geld terug gestort wordt?

Binnen 7 werkdagen na ontvangst van jouw retour (en zonder beschadiging), wordt jouw aankoopbedrag (exclusief verzendkosten) teruggestort.

Ik heb een product geretourneerd, maar ik heb het aankoopbedrag nog niet terug ontvangen?

De verwerking van retouren duurt vaak twee werkdagen plus twee dagen voor de betalingsprovider. Reken ongeveer 7 werkdagen. Duurt het langer? Neem dan asjeblieft contact met ons op via monique@oncrystalwings.be, dan zoek ik het zo snel mogelijk voor jou uit. 

Mijn aankoop is verkeerd geleverd, beschadigd of incompleet. Wat moet ik doen?

Ik streef ernaar om onze klanten altijd een zo compleet mogelijke OnCrystalWings beleving te geven. Wij vinden het dan ook erg vervelend dat je een klacht hebt op een door ons geleverd product.
Stuur ons een mail (met een foto van de klacht) naar onze klantenservice via monique@oncrystalwings.be voordat je een product retour stuurt. Vergeet hierbij niet het ordernummer te vermelden. Ik probeer je klacht zo snel mogelijk voor jou op te lossen!

Ik heb geen bevestiging via email ontvangen?

Als je niet binnen enkele minuten na bestelling een bevestiging hebt ontvangen, dan kan er het volgende fout zijn gegaan. 

– Jouw provider ziet onze automatische mailing mogelijk als spam, en heeft deze verwijderd/verplaatst naar je spambox;
– Je hebt bij de bestelgegevens een typefout gemaakt in jouw email-adres;

Mocht je geen bevestiging hebben ontvangen neem dan contact met mij op via monique@oncrystalwings.be