Nieuwsbrief
Interesse in een geschenkenbon?

Online bestellen

Online bestellen is héél eenvoudig, snel en veilig. De webshop is 24/24 en 7/7 open voor een bezoekje.

  • Ga naar het artikel van uw keuze en klik op de knop "In winkelmandje". U ziet nu de artikelen die u heeft toegevoegd aan uw winkelmandje. Hier kunt u het aantal te bestellen stuks nog aanpassen. Klik op "volgende" om uw bestelling verder af te ronden of op "verder winkelen" wanneer u meer artikelen wilt bestellen.
  • Als u nog niet heeft ingelogd, wordt hier gevraagd om uw gebruikersnaam (= e-mail adres) en wachtwoord in te vullen om u zo aan te melden. Als u een nieuwe klant bent, dient u zich hier eerst te registreren.
  • Als u eenmaal bent ingelogd, kunt u aangeven waar uw pakje afgeleverd dient te worden.
  • Vervolgens kiest u op welke manier u wilt betalen.
  • Als laatste vragen wij u de bestelgegevens nog een laatste keer te controleren en de Algemene voorwaarden te accepteren, alvorens de bestelling definitief te plaatsen. Maak uw bestelling definitief door op ‘Bestel nu’ te klikken.
  • In het betaalgedeelte voert u uw gegevens is met betrekking tot de betaling.
  • U krijgt daarna een bevestiging van uw bestelling met het nummer van uw bestelling. Gelieve dit nummer goed te bewaren. Dit nummer heeft u nodig indien u later contact zou opnemen met onze klantendienst, in geval van een vraag m.b.t. uw bestelling.
  • U ontvangt ook een bevestiging van uw bestelling per e-mail.

Kan ik een bestelling annuleren?

Omdat wij een zo snel mogelijke levering nastreven nemen wij uw bestelling onmiddellijk in behandeling. Het is dus niet mogelijk om bestellingen te annuleren. Wordt de bestelling bij u afgeleverd, neem dan binnen de 24 uur contact op met onze klantendienst om de bestelling te retourneren.
U kan natuurlijk – zoals in de algemene voorwaarden bepaald – binnen de 14 dagen na aankoop, meedelen dat u afziet van de aankoop, zonder betaling van een boete en zonder opgave van motief.


 

Hoe weet ik of mijn bestelling goed is doorgekomen?

 

U ontvangt een bevestiging van uw bestelling op het scherm en ook een email. Dit scherm en de email ziet en ontvangt u alleen als de bestelling volledig doorgekomen is. Gelieve het nummer van uw bestelling goed te bewaren. Dit nummer heeft u nodig indien u later contact zou opnemen met onze klantendienst, in geval van een vraag m.b.t. uw bestelling. Mocht u alsnog twijfelen of de bestelling doorgekomen is kunt u contact opnemen met onze klantendienst. Ook kunt u kijken op de My Account pagina waar de bestelling terug te vinden is.

webdesign by stardekk ×